سفارش تبلیغ
صبا ویژن
درباره وبلاگ
  محمد بیات[1]


باسمه تعالی اول گفته به نام ایزد دانا صانع و پروردگار حی توانا اینجانب محمد بیات دارای مدرک تحصیلی فوق لیسانس علوم تربیتی می باشم،لازم به ذکر است که با عنایت خداوند متعال در هر سه دوره ی تحصیلی کاردانی،کارشناسی و کارشناسی ارشد حائز رتبه های ممتاز و اول گردیده ام،عشق به ولایت و ائمه معصومین علیهم السلام جزء لاینفک زندگی من می باشد،فعالیت های پژوهشی جهت مشخص شدن حقایق از علایق بنده می باشد ، در وضعیت فعلی نیز در ستاد اقامه نماز آموزش و پرورش شهرستان خمین استان مرکزی مشغول به فعالیت می باشم، همچنین توفیق تدریس در دانشگاه پیام نور خمین و علوم قرانی نصیب اینجانب می باشد .
ویرایش
پیوندهای روزانه
ابر برچسب ها
انتخابات ، ایران ، اکتیو ، بازی ، بیمه ملت ، پسورد ، پیامبر ، تسلیت شهادت امام هادی علیه السلام ، جمهوری ، جنیون کردن ، حلول ماه پر خیر و برکت شعبان بر عموم شیعیان جهان مبارک باد ، خرداد 88 ، دانلود ، درس آزمایشگاه نرم افزار های گرافیکی :... ، رمز ، زندگی نامه امام هشتم ما شیعیان/امام علی ان موسی الرضا « علیه الس ، زیارت گاه بی بی خدیجه خاتون بنت موسی ابن جعفر « علیه السام » ، سرود ، سرود جمهوری اسلامی ایران ، سریال ، سیره اخلاقی امام رضا « علیه السلام » ، شب آرزو ها.. ، صله رحم کردن از دید گاه امام هشتم ما شیعیان امام علی ابن موسی ال ، طبیعت روستای هشمتیه ، فتنه 88 ، گیم ، مبعث ، محمد بیات ، نحوه و چگونگی پرداخت مزد کارگران توسط امام علی ابن موسی الرضا ال ، نرم افزار ریگان ، نگاه امام علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) راجب اخلاق نیکو و کرم ، نمونه کارهای بچه های سما خمین ، کرک رمز و پسورد ، کرک ویندوز8 ، .: وبسات اطلاع رسانی امام جواد علیه السلام راه اندازی گردید : ، emam ali ebn mosa alreza (a) ، http://www.tabnak.ir/fa/news/43126/%D8%A7%D8%AE%D9%84%D8%A7%D9%8 ، احادیث بیدار کننده از امام علی ابن موسی الرضا المرتضی « علیه الس ، احادیث کوبنده از امام علی ابن موسی الرضا المرتضی علیه السلام.. ، اخلاق و رفتار ما(شیعه) ، اسلامی ، اقتصاد مقاومتی ،
لوگوی دوستان
امکانات دیگر
  • وظایف شوراهای اسلامی شهر و روستا از نگاه رهبر معظم انقلاب چیست؟

    صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات KHAMENEI.IR در دومین بازخوانی بیانات رهبر انقلاب در باب شوراهای اسلامی شهر و روستا، به «وظایف شوراها» در سخنان ایشان می‌پردازد:
      مهمترین توصیه‌ى اینجانب اولاً مربوط به سیاست‌ها و برنامه‌هاى کارى شما و سپس درباره‌ى گزینش مدیریت شهر و روستا است. تسهیل زندگى مردم در کارهایى که به شهرداریها مربوط است، برطرف کردن معضلات شهر و روستا، سالم‌سازى محیط زیست، حفظ اصالت اسلامى و ملى در ساخت و سازها، استقرار بخشیدن به جو اسلامى و فرهنگىِ سالم، پرداختن به نیازهاى فورى‌تر در عین اهتمام به کارهاى زیربنایى، اولویت دادن به مناطق مستضعف‌نشین، تأثیرناپذیرى از نفوذ ثروتمندان و جاذبه‌ى ثروت، رعایت دقیق قوانین و عدم تخطى از آن با حیله‌هاى شبه قانونى، رعایت ویژه‌ى محرومان، آلوده نشدن به اسراف و هدر ندادن بیت‌المال با تجملات زائد و سفرها و مراسم غیرلازم، و در یک کلمه رعایت تقوا و تدبیر و پشتکار، و بهره‌گیرى از دانش و تجربه، مواد عمده‌ى توصیه‌ى نخست اینجانب است.
    پیام به نشست منتخبان دومین دوره شوراهاى اسلامى شهر و روستا 1382/02/06

    متن کامل
  • وظایف شهرداری‌ها از نگاه رهبر انقلاب

    سومین مطلب مرتبط با انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا، به وظایف شهرداری‌ها از نگاه رهبر انقلاب اختصاص دارد. حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در سخنانی در انتخاب شهردار را از مهمترین وظایف شوراها برشمردند و فرمودند:
    شوراهای‌ شهر و شهرداران‌ سراسر کشور باید امانتدار «رأی‌، اعتماد، محیط زندگی‌ و اخلاق‌ و فرهنگ‌ مردم‌» باشند که‌ یکی‌ از مصداقهای‌ مهم‌ امانتداری‌ رأی‌ مردم‌، انتخاب‌ شهرداران‌ «امین‌، قابل‌ اعتماد، با کفایت‌، پاکدامن‌، متدین‌، شجاع‌، ساده‌ زیست‌، مردمدار و مقید به‌ انضباط مالی‌» است‌. 1381/12/19
    مجموعه‌ای از بیانات رهبر انقلاب درباره وظایف شهرداری‌ها در از این لینک در اختیار کاربران صفحه ویژه انتخابات KHAMENEI.IR قرار می‌گیرد.
     متن کامل
  • انتخابی برای حل مسائل جاری زندگی

    سال 1377، بند ‌صد قانون اساسی محقق شد و جمهوری اسلامی در زنجیره‌ی تکمیل دولت‌سازی‌اش، شوراهای اسلامی شهر و روستا را به عنوان نهادی نوپا در اوایل دهه‌‌ی سوم انقلاب در جهت ارتقای سطح کارآمدی نظام تأسیس کرد.
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها در مناسبت‌های مختلفی اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا را تبیین کرده‌اند و حل مسائل جاری و روزمره‌ی مردم به دست خود مردم را از اثرات تشکیل شوراها دانسته‌اند؛ امری که اگر رخ دهد سبب افزایش «اعتماد عمومی» خواهد شد.
    انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه 92 برگزار می‌شود. از این رو، مجموعه‌‌ی سخنان رهبر انقلاب درباره‌ی اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا در دو قالب کتابچه و متن در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید آن را از لینک‌های زیر دریافت و مطالعه کنید.
    [دریافت کتابچه PDF]  - [مطالعه متن]


    جدول: هشت نکته رهبر انقلاب درباره اهمیت شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ دریافت متن کامل

    متن کامل
  • اصول رقابت سالم

    یکی از سلسله مطالبی که در صفحه‌ی ویژه انتخابات در اختیار شما قرار خواهد گرفت، مجموعه «توصیه‌های انتخاباتی رهبر انقلاب» است که تا ایام انتخابات ریاست جمهوری یازدهم به مرور در همین صفحه منتشر خواهد شد.
    http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/home/rect-1-n.gif
    هرچه به خردادماه نزدیک می‌شویم کم‌کم فضای رقابت سیاسی بین گروه‌ها و رسانه‌ها گرم‌تر می‌شود. به همین دلیل «اصول رقابت سیاسی» اولین بخش از توصیه‌های انتخاباتی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای است که KHAMENEI.IR آن را منتشر می‌کند:
      بازیگران عرصه سیاسی برای اینکه رقابت سیاسی سالمی داشته باشند باید به مجموعه‌ای از اصول توجه کنند و رهبر انقلاب اسلامی نیز اصول رقابت سیاسی سالم را طی بیست و دو سال اخیر تبین کرده‌اند. به عنوان مثال ایشان در نماز جمعه بهمن‌ماه سال 1390 درباره فضای رقابت در آستانه انتخابات فرمودند: «آنچه در انتخابات لازم است، رقابت سالم است؛ رقابتِ بدون تهمت‌زنى و بدگوئى به یکدیگر است. فضاى انتخابات باید سالم باشد. 1390/11/14»
    برای دسترسی آسان کاربران به این اصول، مجموعه‌ای از بایدها و نبایدهای رقابت سیاسی از نگاه رهبر انقلاب در دو قالب کتابچه و متن در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید آن را از اینجا دریافت و مطالعه کنید: [دریافت کتابچه PDF]  - [مطالعه متن]
    http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/22315/jadval-reghabat.jpg
    جدول: عناوین بایدها و نبایدهای رقابت سیاسی از نظر رهبر انقلاب؛ متن کامل را از اینجا بخوانید.
    متن کامل
  • صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات 1392 آغاز به‌ کار کرد

    با نزدیک‌شدن به ایام یازدهمین دوره‌ی انتخابات ریاست‌جمهوری در خرداد ماه 1392، پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای از صفحه‌ی ویژه‌ای شامل دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی انتخابات رونمایی کرد.
    در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات KHAMENEI.IR، بیانات و دیدگاه‌های رهبر انقلاب اسلامی درباره‌ی انتخابات در قالب‌های مختلفی مانند «مجموعه‌ی توصیه‌های انتخاباتی»، «کتابچه‌های گزیده‌ی بیانات موضوعی»، «پیامک» و دیگر تولیدات به مخاطبان ارائه و تا ایام انتخابات به صورت منظم  روزآمد خواهد شد.
    کاربران می‌توانند برای ورود به این صفحه  به آدرس http://farsi.khamenei.ir/entekhabat92 مراجعه کنند.
    متن کامل




پیامهای عمومی ارسال شده


+ سلام